Pages

Wednesday, December 9, 2009

that what i feel!!

hmm pg yg borink..tak leh tdo..napa ni?? rasa nyer seharian aku tak tdo melayan lagu jer la...mcm2 lam kotak pikiran aku ni..bende yg aku xnk pk pun aku pk juga.."what da rubbish u think helmi??"" juz 4get about it" "jgn seksa diri ko sendiri"~~it easy to say n not easy to do it..u olz dun understand what i feel n i juz follow what u olz say...become epy infront of u that what i want to do in my life but it like stupid at mie..memperbodohkn diri sendiri dpn org pura2 epy..gelak2..ketawa...damn!! i'm sori that what i feel rite now..betol la org ckp.."teman ketawa mmg byk tp teman menanges..sedey..cuma sorg 2 lg teruk sedey sorg2...lg bgs d pendam kn dr menluahkn...mmm~~

p/s: mencari keikhlasan dalam sebuah perhubungan...ni crite tentang aku n prasan aku sapa2 yg tak suka jgn bc..sekian~~

2 comments:

Ieqa Swetluv said...

x de kate2 yg dapat terluah.. orang len cuma mampu mendengar tp x kan mampu merasa.. hanya diri ja yg dapat memujuk diri agar tenang dan menerima dengan redha.. =)

..::MieZan::.. said...

yup mmg smua org tak kn merasa d tmpt mie..n smua d tanggung oleh mie..n mie luah kn kt blog mie walaupun msh b'sisa d dlm diri n terus b'pura2 menerima smua nyer...=)

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥