Pages

Thursday, December 10, 2009

- Setannya Kok Beneran -

Salam, lagi sekali aku tdo lewat smlm..tak leh nk tdo..so aku try tgk citer DVD "Setannya Kok Beneran". ni citer hantu tp citer hantu komedi. Tak la aku rasa tkt tgk smlm..hihii




pocong sari



Ni aku bg sinopsis psl citer ni...Citer ni mengkisah kn 3 pemuda terdiri dr Ki Ferdi..Ki  Yatno dan Ki Andi. Mereka adalah trio pengusir hantu yg d knli dlm rancangan "sang penakluk", reality show yg hanya rekaan semata2. Tetapi mereka b'tiga ada mendengar bahawa ramcamgan ni akan d tutup oleh pihak  station tv. Mereka b'tiga tak nk kembali ke kehidupan lama mereka sebagai sales, jaga dan tukang parking.

sementara itu ada sebuah kampung yg teletak d pinggir kota terjadi 1 peristiwa kematian sorg wanita yg bernama sari akibat gantung diri d rumah sewa nya dan muncul penampakkan hantu. Kecurigaan penduduk kampung bahawa yg  hantu itu arwah sari kerana kubur nya beselerak  dan usaha mereka nk mengusir hantu itu gagal.

Penduduk kampung tidak tahu nk wat mcm mn dan mereka memutuskn memanggil 3 trio pengusir hantu dari rancangan sang penakluk. Merea b'tiga sudah kesalahfahaman kerana mereka pikir mereka hnya berjumpa ngan fans saja setelah sampai d kampung tu ternyata...? haaa ternyata korg tgk la sendiri hihi..klu mau tgk selanjutnya beli la citer DVD nyer..tak pun tgk kt utube..d bawah ni aku serta kn trailer "setannya kok beneran"



p/s: klu mau tgk citer ni..tgk la tghmlm..hikhik

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥