Pages

Wednesday, December 2, 2009

۞ BERHATI-HATI ۞


slmt tgh mlm everbodi..dh bepa ari asik ujan jer kn..nk kuar jln pun tak ada mud...tp td aku kena kuar juga sbb dh jnji ngan kwn nk lepak2..sepjg pjlan nk jumpa kwn ujan plk turun mula2 rentik2 jer tp bila dh nk petghan jln lebat plk..mcm2 hal belaku plk time ujan..cam biasa la kn ujan jer ada kete accident bkn sebuah tp 3 buah lom lg tmpt len yg aku dgr sampai 4 buah..bahaya2 tu la bawa kete laju2 naseb kete yg penyek klu 1 bdn penyek kn dh masuk hosp. ish3 so b'ati2 la d mn anda b'ada cewahh hikhik...lupa plk aku nk ckp aku nk lepak kt mn...tmpt nyer jauh dr umah aku lebh kurang 1 jam stgh leh sampai...aku lepak kt giant shopping mall..tmpt dia besar sekali ngan parking tp klu citer pasal parking mmg tmpt dia crowded ssh nk cr parking tp kira naseb la sapa yg dpt parking tepat pd masa nyer mcm aku...msk2 jer dh ada parking..hoho...kt sana mcm2 ada la..yg bes nyer yg aku juga baru tau td kt sana ada pelawaan tinju [maaf la tak leh amek pic ujan lebat sgt lg2 org ramai..sori2 strawberry] tgk la kjp walaupun jauh...tp aku tak lama kt sana..lam bepa jam jer..borink sungguh lom panas punggung aku kt tmpt duduk dh ada org kol srh balikspoil2..ni citer tme balik plk [hihi sori kena ringkas kn sbb mata tak leh nk tahan nk tdo..ngee~] time balik 1 kejadian yg hampir2 aku tak duga sbb napa aku hampir kedebush!! accident..hampir2 jer la lom accident lg..aku tak tau napa mata aku leh tetutup ish3 cam ner leh ngantok misti sbb mkn byk td ni tu yg mata kuyu hohoho  naseb baik la depan aku tak ada kete line clear klu ada konfem aku jd slh sebuah kete accident before aku jumpa kwn huhu simpang malaikat 44 jauh-jauh kn so apa2 hal pun untuk smua hati2 bila nk drive kete..klu ngantok b'henti sebentar d sblh kiri anda..nasihat tuk diri sendiri n smua...adiosss

p/s : b'hati2 bila hari ujan sbb malang tidak b'bau...ingat!!

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥