Pages

Wednesday, December 16, 2009

- Ingatan Di Tengah Malam -

Malam tadi t'bantut aku baca blog org di sebab kan ujan lebat + guruh sambung menyambung [perghh ayt skema] so nak tak nak aku kena la tutup comp. takut2 nanti kilat menyambar dari luar..MERBAHAYA..

ni kes tak leh tdo..baring cam ni la..hikhik
 



Mmm...lepas jer aku tutup comp. aku baring2 la kot tido kan tp tak juga ngantok..biasa nya aku tido lewat lam kol 2 ke 3 pg..ni nak paksa tido lam kol 12 lebih mana mau nyer tdo..memandangkan aku lom ngantok nak main game kt PSP tu cam borink jer ari2 nk main bola..perang2..adehh..nak pikir wat bende lain otak dh blank seblanknya [english broken tol]..sambil2 aku befikir nak wat somting teingat plk aku kisah time kt skolah Ugama dlu..hikhik..macam2 kenangan ada pahit manis smua la..kena denda..kena kejar guru besar klu tak solat Asar..guru besar siap bawak kayu besar plk tu hihi [skrg guru besar tu dh meninggal dunia tahun ini..]..biasa la kan llki kan nakal.."mana tumpah nya perangai klu tak nakal" [ceh pe punya ayt aku wat ni..adehh lantak jer la]

guru besar mengejar stdnt nyer tnpa kayu besar..hikhik 


Ini aku nk citer time kt skolah tu dlu, aku ada la ngorat sorg awek ni.. perghh cantik di mata ku la..mata org lain aku tak tau..hihi..time ni aku darjah 4 full time class n dia darjah 3 sesi petang...class kitorg tak jauh seberang bangunan jer so nmpk la aku class dia. Tepat jer kol 3, automatik [dengan sengaja nya cam ner tu] mata aku mencari kelibat dia..mmg tak consentrate la time cikgu ngajar asik tgk luar jer..naseb la cikgu tak perasan..klu tak mmg dh kena sound abes2 bukan aku jer kena sound 1 class kena..tak pasal2 smua kena..hikhik


Sambung balik, aku ada la tengok dia dari dekat tp tak berani nk tegur..perasan segan malu tu masih ada oo [ ele malu2 kucing konon pirahh ]..aku bukan tak nk tegur, kawan2 aku ramai time tu tak pasal2 nnt kena ejek plk aku [ego petahanan kn diri]...1 day, aku ada la try wat surat  tuk dia [ perghh cam zaman mak ayh aku plk wat2 surat segala..hikhik ]..mmg kelakar la isi kandungan nya..yela 1st time wat surat..tnya kaba..leh kenal..bla bla bla [haa bla3 ni tak leh bgtau..segan hihi]...surat ni aku tak bg terus kt dia..aku bg kt kawan aku [pompuan] suruh pass kt dia..lam hati dh bebunga2 bila surat tu sampai kt dia..



Lam bepa ari tu aku tunggu masih juga tak ada balasan..try lg wat surat kali ke 2 tak give up ni..pun masih tak ada balasan sampai la aku naik darjah 5..lam hati n otak fikiran aku konfem2 dia tak nk kt aku..bila dia tak nak automatik aku lupakan niat tuk ngorat dia..[hmm ssh ke nak ngorat org cantik ea byk gaya byk songeh..] n aku concentrate kt stdy aku time tu sampai aku abes darjah 6..alhamdulilah result pun ok..hihi

Dan skrg aku tak tau minah tu kt mn..mayb dia dh kawen dh ada ank kot..tak tau la..biar kn la dia ngan idop dia..n aku ngan idop aku tp kenangan dlu mmg kelakar bila d ingat balik...hihihi




p/s: abes kan la belajar dlu baru nak ngorat awek..caiyok la

4 comments:

zella y said...

amboi3..
kecik lg dh pandai bercinta erk??
=p

..::MieZan::.. said...

hahaha...baru s'thn jagung nk becinta las2 tak menjadi...hikhik =p

Ieqa Swetluv said...

kisah cinta monyet.. ika x pena lak ade perasaan pada dak laki dolu2 huhu

..::MieZan::.. said...

cinta monyet yg tak menjadi..hihi
ika dak baik mn leh cintan cintun dlu2 kn kn..hikhik

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥