Pages

Wednesday, December 9, 2009

~~Bila Orang Tua B'cintan cintun~~





hmm haa mayb smua dh bosan aku selalu citer hal aku..prasan aku[blog aku suka ati aku la kn]..so skrg kita ubah topik haa aah topik reka2 citer haha...sbb aku tak tdo smlm so aku wat citer yg tak sebepa..hihi..

1 day..ada sepasang kekasih yg dh lanjut usia [lanjut tu tak la juga 60++] yang tgh lepak2 tmpt ramai org la. Pasangan ni tediri dr sorg duda ank 5 n janda ank 6 [tak kn slh sorg dr mereka dh kwen kn..nyaya jer nnt] becinta lbh krg 3 4 thn n mereka so romantik. Tua2 mereka msh steady lg..msh b'cinta cintun. [cinta tak knl usia]

Masa kt sana, si duda ni kan b'tnya kt janda..lama dh dia kn b'tnya soalan ni tp tak juga lepas2 tu yg b'cinta 3 4 thn tu. So ni la masa or kesempatan dia nk b'tnya, meruap2 dh lam ati nya kn b'tnya..

duda ank 5: bby, mau tak u kawen ngan i

janda ank 6: [adehh lom wat questionmark dh ada jawapan]..YESSS..i will dear.

so kehappyan mereka b'dua time tu. Esok nyer, bila si duda ni bgn dr tido lupa jawapan si janda tu..di ingat2 nya balik masih juga lupa..mcm2 la lam otak nya..mau kah ? dia tak nk kah [almaklum org dh tua hikhik]..so dr dia memening kn pala dia call janda ni,

janda ank 6: ello

duda ank 5: i bby, wat pe tu?

janda ank 6: ni b'cukur bulu ketiak..napa u?

duda ank 5: bby, smlm i  ada tnya kt bby, maukah u b'kawen ngan i..bkn pe lupa jawapan yg bby bgtau smlm.

janda ank 6: naseb baik u call bby...ingat bby say yess smlm tp..

duda ank 5: andd????

janda ank 6: tp bby tak ingat kt sapa bby b'ckp smlm..

duda ank 5: haaa??! plk......

p/s: harap maaf citer ni smua rekaan semata tak ada kena mengena yg idup atau dh mati...maaf sekali klu citer ni tak bes juuz nk kongsi jer..

3 comments:

Ieqa Swetluv said...

amboiii..romantiknya kisah cinta antara dua warga emas ni..ahakzss ;p

Cik Azz said...

orang tua pun ada perasaan jugak pe.....huhuhu....


p/s: mana cetbox kt blog ko ni.....apsal lak ko buang cetbox tu...takut ekkk.....haha...rilek la bebb......

..::MieZan::.. said...

ieqa~ mmg romantik..lg romantik klu seidop semati to gether-gether alwyz..

kak AZZ~ a'ah kak manusia la kata kn tak kira tua muda..tp jgn d main kn perasan tu dh ler

cetbox aku ada kt buku tamu tu..apa plk aku nk tkt..klik jer kt buku tamu tu kuar la cetbox tu...

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥