Pages

Saturday, December 12, 2009

- Rasain kamu..haha -

Sblm nk tulis apa2..aku ketawa dlu..hahahaa..jgn ckp aku mereng ea..ni kisah my frenz...smlm dia terima msg dr ex dia..kira mereka baru clash dlm bepa ari..ex dia ni srh my frenz dgr lagu..kira lagu putus cinta la..hikhik..nk tau lagu  pe? haa lagu..PUASKAH DR WALI BAND indon song...


sekali aku serta kn lirik lagu ni :-

Puaskah kau lukaiku
Puaskah kau sakitiku
Puaskah khianatiku
Puaskah hoo.. Sayangku

Di manakah nuranimu
Di mana akal sehatmu
Sekarang kau campakanku
Setelah kau dapatkanku

Reff:
Mungkin hanya bila ku mati
Kau ‘kan berhenti ‘tuk menyakiti
Sampai kapan aku begini
Terus begini
Terus engkau lukai

Ingatlah saat yang lalu
Saat kau peluk diriku
Tapi kini semua lalu
Kau tega khianatiku

haha..jiwang tol lagu ni..btw to my frenz..haha padan muka..tu la main kn prasan org ..dh ada awek nk cr lain lg..awek bkn main lawa..naseb baik aku tak tepikat...aku setia pd yg 1 but tu citer lama.."no love after U'

p/s: hargai la sebuah perhubungan dalam hidup...hidup kita cuma sekali~~

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥