Pages

Thursday, January 21, 2010

-Suara Rindu -

As'salamualaikum...selamat malam semua pengunjung blog aku..=)


Malam ni aku di tinggal kan seorang diri dengan keadaan aku yang kurang sihat dan memerlukan seorang teman tuk melakukan sesuatu keje..hmm tapi tak pe la sekurang kurang nya aku kena berdikari sendiri sampai bila aku nak mengharapkan famili aku ja. Bila dah duk sorang sorang ni rasa boring pulak..tak ada teman bicara..naseb baik la tenet ni ada leh juga  mengisi kekosongan  di kala sunyi. Bila boring aku jenguk la blog orang lain tapi macam tak ada mood pulak nak baca..so aku main game computer main game ni pun tak sampai setengah jam mata pulak rasa kuyu..dari aku tak rasa ngantuk..aku dengar lagu kat youtube..lam otak aku dah set nak dengar lagu apa...



Suatu yang indah
Ceritanya bermula semalam
Andainya dapat ku rasa selamanya


Tetapi ku takut tidak mungkin dapat kumiliki
Walaupun kau hadir hanya dalam mimpi


Ku teruskan hidup
Hari demi hari pun berlalu
Seksa dan derita ku tanggung sendiri


Apa yang tinggal hanyalah
doaku padamu Tuhan
Pasrahku hanya kamu yang menentukan


Pun tak pernah ku sesalkan
Kecewa datang dan pergi
Tinggalku sendiri

Ditakdirkan aku syukur selalu
Sesungguhnya aku tahu
Temanku hanyalah aku


Semoga suatu hari nanti
Dapat ku temui
Penawar dukaku yang berdarah duka
Pabila bertemu pasti aku suarakan rindu
Laguku untukmu buat selamanya


Ulang rangkap 5, 6, 5 dan 6

Lagu ni misti korang dah dengar kan..hihi..saja ja paste kan kat cni..lagi pnn lagu ni dah lama aku cari tak la lama mana pun since lagu ni ada kat cite cinta balqis..so dapat juga la aku donlod hari hari leh dengar..kalau korang nak tau aku ni suka lagu cam ni..slow sentimental..kalau korang cakap aku jiwang..jiwang la..reality nyer itu la aku..hihihi...selamat mendengar =)


P/S: di kala sunyi best dengar lagu cam ni..melayan perasaan..hihi

2 comments:

Cik Azz said...

tak ikuti citer ni... pernah tengok sekali je...hahaha...

..::MieZan::.. said...

~kak azz~ - haha..aku baru 2 3 episod tu pun dah nak last baru aktif tgk..hihii

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥