Pages

Sunday, January 10, 2010

- mental terganggu -

betol ker
kita suka..hepi hepi..senang senang
pada hal dalam diri kita ada masalah
apa kah itu bepura pura..beselindung
cuma kita tak nak orang tahu apa masalah kita

aku cuma nak hepi jer
tak nak pikir masalah
yang memang sedia ada masalah
bila aku pikir masalah aku
aku rasa sakit kat dalam..
otak aku terganggu
eveting keje yang aku buat tebengkalai
last last apa yang aku dapat
nothing..masalah pun tak selesai...keje pun tak buat
what problem i make it!!!

2 comments:

Cik Azz said...

sama la.....kdg2 malas nk pikir pasal problem2 ni....tp kalau tak pikir, takut makin teruk lak nanti...

sabar je la kannn...huhuhu....

..::MieZan::.. said...

tu la..ayat SABAR ni dh sebati dalam diri aku dh..hari2 kena sabar..sabar n terus besabar...

sapa yang faham kn..lebih baik tak yah faham...........

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥