Pages

Thursday, January 14, 2010

- Terjumpa -


lagu dari brunei <cerita aku dan dia>


THE SEEDS- CERITA AKU DAN DIA

Kehadiranmu diwaktu itu
Mengingat kembali salah satu kenangan
Yang lama pudar dalam ingatan
Kini terang difikiran


Adakah takdir atau suratan
Menjadikan aku di dalam pertanyaan
Pertemuan yang tak disangkakan
Menjadi satu
Persoalan..


*chorus*
Oh tuhan berikanlah ku jawapan
Mengapa kini kami ditemukan
Sedangkan dia Sudah berpunya
Dan bahagia disampingnya


Mengapa semua ini telah terjadi
Walau hanya seketika begini
Luka dihati tiada terperi
Tak dapat kau membayangi


Dia yang pernah berkata
sukakan diri ini
Namun aku tak pernah mengetahui


Apalah dayaku lagi
Semua telah berlalu pergi
Tak terniatkan ku pinta
Untuk kembali

Mengapa semua ini telah terjadi
Walau hanya seketika begini
Luka dihati tiada terperi
Tak dapat kau membayangi

Apalah dayaku lagi
Semua telah berlalu pergi
Tak terniatkan ku pinta
Untuk kembali


Ku sesali semua ini
Ku sedihkan pertemuan ini
Kerna sudahnya
Telah berakhir begini


Pertemuan yang tak seharusnya terjadi

     Cerita aku dan dia..lagu d sebalik kejadian petang tadi..time aku g hosp. ada appointment ngan doctor. Kat sana aku terserempak dengan bekas girlfrenz aku dulu masa zaman sekolah. Dah agak lama juga kami tak jumpa dan petang tadi tak sangka pulak tejumpa. Borak2 sekejap time borak tu leh pulang aku tekenagan hal kami dua..hmm smua nya dah berakhir..dia pun dah jadi istri orang..anak pun dah tiga tapi dia makin cantik..ntah la wajah nya masih aku tebayang..astagafiruallah..istri orang tu..ish3..jauh kan lah...sekarang dia dah bahagia..alhamdulilah..mm~~


p/s: putus tak bermakna kita tak sayang...menjauh tak bermakna kita lupa..dan kau dah dapat orang terbaik dari aku..i'm so sori...

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥