Pages

Sunday, January 10, 2010

- Alhamdulilah -

2hari mama aku kt hosp. sebab nak kena operate...
sapa yang tak takut kena operate..
aku yang tak kena operate ni pun dah rasa takut ni kan lagi mama aku
actually hari sabtu semalam mama aku suppose to be kena operate
operate mata..tapi ada halangan pulak
halangan gula dia naik..mama aku ada kencing manis
so doctor sarankan untuk pospon kan dulu operation tu
doctor bilang kalau gula dia turun..darah dia ok..eveting ok operation akan di buat

bila dengar jer doctor cakap tak jadi..
rasa lega la sikit tapi operation tetap akan di buat
so kena tunggu la doctor infom kan
hihihi

2 comments:

Cik Azz said...

wehhhh....mama ko operate ke laser mata... Mak akak baru je buat laser mata....tp smpai skang mata dia masih pedih2 lg....tp, dia kata mata dia skang ni dah terang sikit dah, tak mcm dulu, kelabu je...

..::MieZan::.. said...

mata mama aku operate..glaucoma n pressure bahagian dalam mata tu tinggi...

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥