Pages

Thursday, February 13, 2014

*** Tentang Hari Ini ***

Assalamualaikum w.b.t.

Entri panjang pendek nih saja untuk hari nih. Sebab aku tengah boring..once again BORING. Hahhaa...macam stress pulak bila rasa boring nih. Aiyaaaa...wat kaja stress tak wat kaja stress. Macam macam betul la.Tapi sekarang nih aku ada masa pulak wat entri blog sebab aku tengah free. 2 3 hari sebelum nih aku bizi ngan keja sekolah. Keja sekolah bukan mengajar..bukan marking tapi dengan latihan hari penyerahan bendera kecil kepada 4 buah sekolah termasuk sekolah aku. 

Hanya Tuhan saja yang tahu kepenatan kami. Paling letih di hari terakhir persiapan sebelum event berlangsung (hari nih). Macam macam kena settlekan. Almaklum everthing must look perfect. Ada yang stay sampai ke malam dan aku surrender just sampai petang ja. Sebab rasa dah nak demam..kepala dah mula sakit.

Hari nih event di sekolah. Banyak spoil. Spoil sebab aku kena ganti guru untuk event di bandar. Muzikal Drama. Letih letih aku settle kan persiapan untuk event di sekolah last last hari nih kena suruh ke bandar ganti guru. Alahaiiii. Walaupun rasa tak bepa ok tapi kena juga la. Menolong kan kalau tak tolong nanti mereka berkata kata. Tapi yang paling aku rasa sakit hati dan tak puas hati bila aku dah nak sampai ke bandar ada call beritahu " mie nda payah tah ko turun bandar..kami saja tah handle murid d cni" What The H***. Spoil. Ingat dekat bandar n KB. Macam lima minit ja kan..suka ku ngan cara dorang ani. Amalkan selalu. Mau marah lama lama pun apa guna hari hari gak la jumpa muka mereka. Just forget it.

Next event masih dengan acara hari kebangsaan tapi tak tahu hari apa. Rasa nya kalau macam nih hari hari baik tak payah mengajar la kan..murid tak payah belajar. Sibuk dengan acara sekolah ja sepanjang tahun. Ataupun ajar murid tentang persiapan acara dalam sekolah. Hahaha. Kes sakit hati. Pengajaran banyak tinggal. Kena catch up dari mula, almaklum murid nih kalau dah tak belajar bepa hari cepat lupa. 

Until here i writing..i typing. SYS. 

P/S: Rasa mau wat entri pendek tapi dah terbiasa wat panjang...layan ja la. Mau kacau si dangan tu petang petang cam nih macam takut salah timing lak. Nanti kena marah pulak tak pasal pasal.

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥