Pages

Sunday, February 9, 2014

*** Big Present ***

Assalamualaikum

Haaaaaa...baru mau melupakan pasal blog. Tetiba lak teringat kan. Nasib baik tapi macam kena ingat pulak hahaha. Astagfirullah Al'haziim. tersengih aku wat entry nih. Entah kenapa...aku tak tahu..hihiihi. Aiiiii..stop laughing please!! hihihiihi..

Next entry nih aku nak share 1 present..hadiah..kira big present. Tak sangka sebenarnya dapat hadiah nih. Oh My God. OMG! OMG! Sepanjang hidup 19tahun ( make our self like young...cikgu english ngam ka? hihihih) dapat hadiah yang macam nih. Ingat hadiah yang nih aku dapat lepas aku kawen rupanya jeng! jeng! jeng! So very thnkz to my stepfather tapi aku tak anggap dia stepfather..aku or kami anggap dia bapa..ayah..abah kandung. Walaupun ayah dah lama tak ada..dia la pengganti hero..idola dan ketua keluarga. Sekali lagi terima kasih..thank you abah@babah for the big present. Jangan jemu jemu bagi lagi present yang besar besar...rumah ka..hihihihi.

my abah@babah

 Ford Ranger

 dapat kereta baru kena ada style

Ok tak? hihihi

Sampai sini saja dulu. Next entry be coming soon. Hihihihi. Tadi mata rasa kan mengantuk tapi bila dah wat entry nih..hilang dah rasa tu. Kena cari mood ngantuk la jawab nya nih. Aku seru! Datang la!

P/S: Tengok Facebook mau main itu CCS Candy Crush Saga...tengok Level la..hihihi

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥