Pages

Friday, February 28, 2014

*** Alhamdulillah ***

Assalamualaikum...haii. Ermmm syukur alhamdulillah kita masih di beri nafas untuk meneruskan kehidupan yang seterusnya. Kita tak tahu apa jadi di hadapan tapi sentiasa la berdoa untuk di beri kelancaran perjalanan kita ini. Dan aku bersyukur walaupun diberikan kesihatan yang kurang memuaskan tapi aku masih di beri nyawa dan merasai kesakitan ini. Kesakitan yang tidak di minta dan jarang aku lalui. Mungkin ini sebahagian dosa dosa terdahulu atau yang lepas.

Alhamdulillah juga, aku di beri cabaran dalam hidup dan aku menempuhi segalanya dengan tenang walaupun ada rasa resah..kusut tapi bila mengingati Dia..dan memohon diberikan kesabaran di dalam hati..alhamdulillah semuanya kembali seperti biasa walaupun keadaan tak seperti dulu.

Cabaran di dalam pekerjaan, Alhamdulillah..walaupun secara spontan mengajar bila di perhatikan tanpa di beri tahu. Dengan izin Allah dan pertolongan yang di minta..semuanya berjalan dengan lancar. Dan feedback yang di beri sungguh tak di sangka "well done" "excellent" "keep it up". In sha Allah, kalau kita ikhlas dalam setiap pekerjaan yang kita buat..imbalannya yang kita terima tak kan sangka..mungkin terbaik untuk kita atau lebih baik untuk karier kita.

Kita ada Allah..Allah sentiasa ada untuk kita..Dia sentiasa melihat..mendengar rintihan mahluknya. Mohon la doa walaupun dengan cara apa pun In sha Allah akan dimakbulkan. Aaaminnnnn.

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥