Pages

Saturday, June 5, 2010

cakap kosong : nTah tAk taU......

hmm tak tau napa ari ni...nak rasa epy tak juga..nak rasa sedey tak juga...semua biasa-biasa ja...mayb sebab cuaca kat luar umah mendung..hihi ada kena mengena ker?..adoii yaa...

sama ada aku epy ka tak..aku nk share sikit lagu yang aku dengar tadi..lagu yang mengimbau aku ke kisah di alam pesekolahan aku..lagu "cinta monyet by Goliath"..lagu dari sebarang laut...nak tau cam na rentak lagu ni..check ja lam youtube..aku tak rajin nak share youtube kat sini..sebab nya..aku tak leh tengok youtube..huhu...ni aku nk share sikit lirik dia..hihi

"Dulu waktu umurku belasan tahun sudah
Aku pernah ingin merasakan apa itu cinta
Tapi ku tak tahu bagaimana ‘tuk memulai
Kadang ada perasaan yang tak bisa kujelaskan
Lirik sini lirik sana oh senangnya "

2 comments:

Ieqa Swetluv said...

semoga mie jumpa cinta yang sejati.. insyaAllah =)

..::MieZan::.. said...

insyaAllah..if mie dh jumpa mayb tu bkn cinta sejati mie..cinta sejati mie cuma 1..my ex..=)

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥