Pages

Friday, June 11, 2010

cakap kosong : meManaSkan Ati jiWa AkU jA...............

bende yamg aku tak suka kalau ada orang pinjam barang aku tanpa izin aku...haa sapa yang suka??..ada orang suka??? misti tak ada yang suka kan..kalau yang suka tu konfem tak sayang barang...

haaa napa aku cakap bende suka tak suka ni..pasal aku tak suka la...kalau nak pinjam pun make sure bagi tau aku dulu either aku bagi pinjam or not..ni tak suka ati mak bapak tiri mereka ja nak pinjam..ingat duit mereka ka haa beli bende tu...

aku bukan nya kedekut or bakhil...tapi aku sayang barang aku..nak tahan lama la kata kan kena la jaga baik-baik..betol tak?..kalau hari ni beli 2 3 hari dah hancor..melayang duit...ingat senang ka dapat duit..orang giler kat wad mental tu semua sebab duit...

memang la duit or bende-bende yang kita ada dalam dunia ni tak leh bawa mati..tapi selagi kita hidop ni tak salah kalau kita miliki apa yang kita nak kan...adoii dah melalut dah aku typing ni..dari bende yang aku tak suka sampai ke duit...aku dah tak kira dah sekarang..either famili aku ka kazen-kazen aku ka kawan-kawan rapat aku ka sapa-sapa la..IF NAK PINJAM BARANG TU MAKE SURE BAGITAU AKU DULU..SUDAH PINJAM PANDAI-PANDAI BAGI BALIK...JANGAN D PARAM MACAM PEKASAM!!!

6 comments:

ullyana said...

btol2...
da la pnjm xgtaoo..
xske..yana pon mmg xske org cmtuh..
mcm brg sndirik..
kalo xreti jage brg yg dpnjam lg la...ntah pape pnyer org..huhu

Ieqa Swetluv said...

sabar k.. =)

..::MieZan::.. said...

YANA : tu la kan...apa punya manusia mereka ni...barang klu diri sendiri punya tak pe la..nak ancor kan ka nak remuk kan ka..suka ati la...ni barang org..aiii naseb la kazen..klu org lain siap la idop nya penuh ngan maki hamun dr mie..hihihi

..::MieZan::.. said...

IKA : dh penuh ngan kesabaran dh ni dpn mereka...blog ni ja tmpt mie lepas geram...

Ullyanazaidy said...

mie:hmm..xpe2..saba jek

stiap kesabarn pasti ade kegembiraan nnt :)
kalo kazen xpyh la marah2 sgt ngn die..kang len plak jd nyer..huhu

..::MieZan::.. said...

YANA : tgh sabar ngan perangai mereka2 tu..mama mie selalu pesan "tahan kan ja la mereka tu"..so mie tahan kn ja la..klu tak mmg dh kena sembur dh dpn mereka..
actually kn..mie xmrh..cuma mie nk mereka hormat privacy org..brg2 org..tu ja..

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥