Pages

Sunday, June 27, 2010

**AWARD**

geram plus sengal dah tenet ni..tapi tak pe la..kerana tenet ni masih bernyawa aku teruskan juga dengan tajuk entry di atas tu.."award"...haa nak cakap pasal award ni...aku first time dapat..almaklum..orang baru berjinak di dunia "diari bergerak" bak kata kawan aku seorang tu ayu akira..ahahaha...by the way thnkz kat Nor Ullyana yang beri award ni kat mie....1 permintaan..award world cup tak ada ker?? hihihii...hmm kena jawab juga ker soalan tu...tengok la kalau leh jawab kan..hihihi

1. Menarik tentang diri anda??
perangai aku..ada orang cakap aku ni childish..


2. Ramalan anda tentang pemenang World Cup tahun ni?
ramalan aku ye...SPAIN..dan second ramalan aku...SEPANYOL..ahahaha

3. Kale baju anda hari ini?
hitam..[menawan] hehehe

4. Laman sosial kegemaran anda?
setentunya facebook...n second blog[diari begerak]..third...tagged [suram muram dh ni]

5. Kasi kat 5 org yg dpt award ini:
ala napa 5..2 3 orang tak leh ker?
1. Ayu Akira
2. Qishie
3. Angela Ripin
4. Red D Hasanudin  
5. Hafiz M

4 comments:

Ullyanazaidy said...

hoho mie!!!!!welcOme :)
hihi ^_^ award bola xde la..pe kate mie wat?hihi....
chewahh childishh..ehem..wakakakka..

Ieqa Swetluv said...

brazil la menang haishh~

..::MieZan::.. said...

YANA : mls la nk wat award...xpandai dalam bidang cam ni..otak dh lemah nk edit2..hihihi
yana..ehem2..matured k..hihii

..::MieZan::.. said...

IKA : spain la mng...spain leh klh kn por2gal pg td..hihi

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥