Pages

Wednesday, June 9, 2010

cakap kosong : sEmuA paSal LagU nI.....

aku dah melekat kat my frenz punya blog http://adaakukesahke.blogspot.com/..sebab apa nya..sebab blog dia ada lagu...lagu sapa nya...lagu SHAHIR...KEBAHAGIAN DALAM PERPISAHAN....

ntah la...aku dah try kan kuar dari blog dia tapi macam ada sesuatu yang menghalang..tapi refer dari apa dia cakap.."aku xsuka lagu ni tapi boleyh pulak jadi tema"..haaa cam na tu..aku boleh katakan dia ni dah addicted ngan lagu ni even lagu ni ada makna tesendiri wat diri nya...hikhik

dan 1 lagi blog kawan aku http://ullyana89.blogspot.com/...dia ni memang minat shahir tapi dia ada cakap " tak fanatik la"...hihhi..kat blog dia tu siap buat entry pasal shahir..penuh gambar shahir beb  kat entry tu...kat blog dia juga siap ada lagu..kebahagian dalam perpisahan tapi lately ni aku dah tak dengar lagu tu dah..senyap ja memanjang..napa ntah..dia buang or music dia ada problem..ahahahaha

6 comments:

Unknown said...

hahahah..mcm knl je link tu..
adeakukesahke
haha
slalu2 lah dtg jenguk blog ayu mie..kih3

..::MieZan::.. said...

ahahaha...
ye la..aku jenguk bila aku buka blog aku yeee..hikhik

Unknown said...

ahahah bgs2..jgn lupe bwk buah tgn skali..
wakaka

..::MieZan::.. said...

haha.jgn riso la..buah tgn akan sentiasa aku bg..hikhik
hmm buah tgn ja ka? air tgn xnk?
hikhk

Ullyanazaidy said...

nmpk sgt mie sgt merindui sore shahir..lalallaa :)

..::MieZan::.. said...

err...tak ada la
mn ada...
dh mie tedgr lagu tu kt page kwn mie
mn ada rndu..wekk :p
ahaha

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥