Pages

Tuesday, June 8, 2010

cakap kosong : nAseB kU.....

"arghhhhhh!!!!!!! sakit nya kepala!!!!" itu la kata-kata yang sering aku kuar kan sejak dari semalam...hanya tuhan saja yang tahu betapa derita nya diri ku bila sakit kepala ini menyerang...

Hari ini juga aku pergi jumpa doctor, membuka benang jahitan bahagian belakang badan ku bekas operation hari tu..dan smua baik-baik saja...tetapi aku tak bagitahu doctor yang kepala aku sakit...berapa kali doctor tanya.."ada apa-apa sakit..?" aku jawab.." tidak ada apa-apa sakit.." kenapa aku cakap cam tu sebab aku tak nak ada apa-apa appointment lagi dengan doctor plus tak nak bergantung dengan ubat..aku dah serik..jemu..huh!!

sekarang aku nak menjalani kehidupan yang normal even sebalik nya hurmm..tapi tak pe la aku boleh menceriakan orang-orang sekeliling ku..even yang jauh yang dekat dan di mana-mana saja..."our life is short...anytime we can 'go' "

4 comments:

CikRamaRama said...

bekas pembedahan apa yang??

..::MieZan::.. said...

operation menjahit luka2..

CikRamaRama said...

syg byk kali accident ea??

L'mie said...

uittt..mn ada bnyk..2 3 kali ja..sekali d bndr..sekali d umah..d umah cuai sendiri :D

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥