Pages

Wednesday, October 9, 2013

Maaf..merindui dan menyayangi dirimu

Assalamualaikum..next entry dari aku. Selamat pagi. Hmm pagi sudah tapi mata belum rasa mau kan tido.Hope lepas buat entry nih bulih la tido. Menaip sambil berteman kan lagu-lagu di corong radio. Ntah kenapa aku rasa bersalah arah urang yang paling aku sayang. Aku buat dia marah. Yup marah. Maybe dia tak marah tapi naluri hati ku berkata memang aku buat dia marah. Sebab nya biar la antara kami saja yang tahu.Aku sudah berjanji pada diri ku sendiri takkan buat dia marah tetapi aku gagal. Gagal berpegang pada janji. Hurm~~ Abg minta maaf baby..nada niat abg kan wat bby marah..bby cakap abg merajuk tadi malam sebenarnya abg nada merajuk pun..betol..siyes abg nda merajuk. Abg cuma rindu kan bby..bby yang dulu..bby yang syg kan abg..bby rindu abg..before tido misti ada somthing sweet. Abg tau semua nya sudah berubah..berubah berpunca dari abg sendiri. Dan abg berjanji akan berusaha dan menunggu baby walau berapa lama pun. Cinta dan sayang abg untuk baby seorang saja.

Aku menyedari telah jatuh cinta
Tapi aku tak bisa mengungkapkan
Terasa bahagia ku mencintaimu
Walaupun kau belum mencintaiku

Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cinta yang terakhir

Semakin ku bisa untuk menyayangi
Semakin ku bisa untuk mengerti
Dari semua hidupmu yang ku mimpikan
Kan ku hapus semua menjadi indah

Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu

Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cintamu

Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu
Aku kan tetap menantimu


0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥