Pages

Sunday, October 6, 2013

Kesilapan ku...hurm!

assalamualaikum..selamat pagi..entry yang berteman kan muzik tangkap leleh.just a short entry sebab lama dah tak wat cerita karut mengarut. Bersengkang mata membuat entry sebab di suruh oleh seorang yang boleh ku kenali sebagai cinta terakhirku. Macam-macam idea sudah dia beri tetapi otak aku tengah jem sekarang nih (smbil goyang-goyang kepala)..By the way selamat hari guru for me..hihi.

Last post since bulan 6 smpai sekarang baru la tergerak nak update blog. Entry menghilangnya aku dari semua orang. Aku hanya mendiamkan diri dari semua orang termasuk yang tersayang. Hanya kerana ego, keras hati dan suka ikut perasaan sendiri aku membiarkan cinta ku terseksa, menderita, kesunyian, sedey. Tanpa sepatah ayat aku terus menyepikan diri, tidak memperdulikan perasaan orang lain. Hurm. Kurang pintar betol aku. Dan sekarang aku terima balasannya. Dia dah pergi dan di miliki oleh seseorang.Rakan-rakan lain ada yang mengenali aku ada yang tak. Cuma seorang kawan saja yang setia dengan aku. Dari mula kenal sampai la dia sudah berkahwin, dia lah tempat aku lepaskan keluhan yang terbuku di dada. Dia kawan yang sanggup mendengar semua masalah aku, kesedihan aku, suka memberi nasihat, suka cari pasal. Thnkz alot to my friend, my enemy also https://www.facebook.com/arykommaz?fref=ts << nih facebook nya..blognya aku dah tak ingat..jangan marah.

Now aku mahu betolkan semula keadaan. Kesilapan yang aku buat sendiri tanpa berfikir panjang. Aku boleh tipu semua orang tetapi aku tak boleh tipu diri sendiri. Aku hanya manusia biasa yang tidak sempurna dalam berfikir. Diri ku masih menyayanginya. Cinta ku hanya tuk dia. Setabah-tabah aku..aku kalah dengan perasaan ku sendiri. Aku memang tak dapat terima kehilangan dia dari hidop aku. Selama ku menghilang hanya dia sentiasa di hati..hanya dia dalam fikiran ku. Kerana kebodohan aku...aku ikutkan jua perasan setan ku. Apa orang nak cakap..cakap la..aku akan tetap tunggu dia andai jodoh kami masih ada.

" untuk bby..beribu kemaafan abg mohon..maafkan semua salah silap abg selama ani..abg nda kan tinggalkan bby...nda kan berjauhan dari baby. Baby tau kan perasaan abg arh baby..perasaan atu nda akan berubah smpai ajal menjemput abg.''



p/s: nih bkn short entry mcm pjg ja..huhu

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥