Pages

Sunday, October 13, 2013

Entry ntah apa-apa...layanzzz

Assalamualaikum..haiii blogger-blogger and reader-reader (suka hati la kalau broken english pun). :D:D rajin pulak aku buat entry nih eh..macam ada banyak idea pulak lam otak nih padahal tak ada langsung..ada pun sikit ja. Tapi tak pe la..janji aku tak boring bila ada kat umah nih. Sebenar nya boring tapi ku tahan kan sahaja tak leh wat apa pun just mohon di beri ketenangan. Alhamdulillah.

Ok pertama nya, aku nak ucap selamat kembali ke sekolah. Syukur tak banyak kerja nak di buat. Just duduk-duduk melayan lappy and handphone. Nasib student tak banyak yang datang ke sekolah. Thank you. But tu semua hanya sementara..hari isnin menanti dengan kerja yang sudah di beri.To my student year 6, good luck for your exam next 2 weeks..hope can do it. Aku pulak yang risau..mana tak nya kalau drop bahasa melayu..abes la aku..last year dah la matematik drop..huhu. But i trust my student can do it..in sha Allah.

Nothing happen in school. Everything is ok. Alhamdulillah.So plan hari nih..going to bandar with famili. Sleep there.(already here). And next plan pulak going out dengan kawan-kawan.  Lepaking time. Kes seorang-seorang tengah boring.
mua sorang-sorang tengah serious :|

p/s: wat entry smbil dengar lagu..huhuu..ngah rindu dia nih :(

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥