Pages

Friday, November 27, 2009

PemulaAn Bicara

As'salamualaikum...

pe kaba..hope baik2 smua...ni blog tebaru aku..tak penah telintas kt lam otak nk wat blog tp cam ner leh tgn ni gatai nk wat blog..aku sbnrnyer ada wat dairi handwriting la kata kn...ada idea or ada mslh tentang aku..aku tulis lam dairi kekdg bende yg tak patut aku tulis pun aku tulis juga tu yg makin sikit lambaran kertas lam dairi...so blog ni just tuk tatapan smua tak ada rahsia antara aku kau dan dia..ea pe kan...slmt membaca entry yg aku tulis nnt mungkin tak seberapa..biasa la baru nk pandai memblog kn diri hehe..

p/s: harap maaf klu sy tak papar kn apa2 gmbr d dalam blog sy..sekian~

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥