Pages

Monday, November 30, 2009

- kerana kau -

selamat pagi smua...harap pg2 ni membawa keceriaan setiap insan d dalam dunia ciptaan Nya...kt cni pg2 dh ujan..sejuk..klu sambung tdo mmg bes..tp org tua2 ckp xelok bgn lewat nnt rezeki tak masuk..ingat tu!!..ni aku nk citer apa yg aku dgr pg td..baru jer td...time aku nk kuar bilik..cam biasa aku g bilik air..paham2 jer pe nk wat lam bilik air tu kn..tetapi terberhenti sbb aku dgr sore dr dlm tv..aku hayati  tnpa buang masa aku turun bawah tgk perghh mmg tepegun aku tgk..dgr sore nyer wow..tmbah plk lirik lagu tersentuh ati aku..ea pe pg2 aku jiwang ni..lantak la..sambung citer...tak sedar aku teduduk ngadap tv..sampai aku lupa nk basuh muka berus gigi..apa nk jd ni...haa nk tau tak pe lagu nyer sapa nyanyi lagu tu..haa ni dia..dgri laa





ni aku serta kn lirik lagu nyer

Kerana kau ku masih di sini
Kerana kau ku bisa menangis
Dan kerana kau yang menghancurkan
Ku tiada berteman
Terkenang wajah mu aku pilu


Kau puja bulan yang mengambang
Kau pinta bunga yang di taman larangan
Kau sendakan ku punya perasaan
Dan kau menyatakan cinta ini
Hanyalah satu permainan


Mengapakah tak kau rasa
Bukan paras rupa yang sangat ku pinta
Ohh... ohh


Tapi hati yang dapat merasa
kesedihan ini tak lain
Hanyalah kerana mu


Mengapakah ku diluka
Mengapakah harus ku tanggung semua ini
Tidakkah kau merasakan


Kesedihan ini tak lain hanyalah kerana mu


p/s: apa2 hal pun kena basuh muka dlu except ada hal2 kecemasan...hihi

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥