Pages

Friday, November 27, 2009

cinta~~

entry ke dua

hmm..jam meunjuk kn kol 1.56 pm..misti smua org tak tau sapa aku kn...aku elme akem [nm betol tp d edit kn..hihi] ank pak asan hoho mmg tak knl kn..lupa kn la pekenalan diri aku tu tuk sementara...adehh apa aku nk citer td ni lupa2 biasa la selalu sakit pala memory pun dh kurg..tak leh tahan lama dh..haaa dh igt dh....korg tau tak pasal cinta sejati tak pun cinta pertama?? penah merasa tak...misti sesetgh org penah merasa kn...bg aku..aku tak tau la..either aku ni penah merasa or tak..n 1 lg..cinta ni dtg dr mata turun ker ati n kuar dr mulut betol ker ea? rasa nyer betol kot..ye la kn..kita tgk org tu melalui mata n turun ker ati kerana prasan kita dh suka..n mulut menunggu hendak b'ckp hihi tp ntah la betol ker tak tu aku tak tau la..tu pendapat aku jer len org len pendapat...so klu nk tau aku penah merasa cinta petama ikuti la entry seterus nyer..

p/s: cintai la org yg mencintai kita...sayangi la org yg menyayangi kita

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥