Pages

Tuesday, December 28, 2010

Saksikan laaa..gambar tersebut

elo elo...aku kembali lagi dengan entry yang..hihi..tengok gambar gambar yang aku paste kt bawah nih....

nih pelamin tak tau apa nama nya

nih pelamin ala-ala hotel.. :D

nih pelamin nampak ala-ala gegurl..banyak bunga dan kaler pinky

nih pelamin kerawang keemasan

nih pelamin berkonsep kan ukiran kayu

nih pelamin ala bali

haaa dah tengok gambar-gambar di atas kan...gambar pelamin yang di ambil leh sebuah camera digitil. wahh banyak gak aku paste pelamin-pelamin nih...haa apa kamu fikir tu?? no no no gambar ini bukan bermakna aku nak kawen or bukan pelamin untuk aku..cuma aku nak tengok dari segi kreatifiti mereka-mereka yang mengubah tempat pelamin tersebut. Bukan apa aku tengok pelamin tu memang cantik..dengan bunga-bunganya dengan lampu-lampunya yang menyerlah, tanpa bende-bende tersebut memang nampak kosong..blank..tak meriah. Ada pelamin besar kecik maybe tengok kawasan ruang tempat rumah tu kot kan. So anda yang lom kawen macam aku dan yang plan nak kawen macam mereka mereka tu..dah ada idea nak pelamin macam mana or dah menempah...? jangan lari bajet sudah la ye..hihihi n 1 more thing ada tak nak kawen bawah buluh?? hhahaha

4 comments:

Unknown said...

bila nk kawen ni? haha

L'me said...

bila nk kawen ea..
soalan cepumas tu..
ssh tul nk jawab nih..
bila ea..thn bepa aku nk kawen ea..
hari pe..haribulan lg nih..adoii
ssh nih nk tentukn bila aku nk kawen
calon lg nk kena cr..byk keje klu cam nih..duit lg..mn aku nk korek..
sng citer..bila sampai seru n aku teringin sesgt nk kawen..baru aku kawen..hihihihi

ANGIE ANN said...

serulah sop...kalo tak seru bila nak ada jodoh....auuuuuuuuuuu
ko jgn tggu lama2..
oh ye...aku suke pelamin yg kaler pink2 tu...comel xiot..nanti ko sponsor pelamin aku ea....xkn la ngan adek kesygan pun nak kedekut kot..muahahhahaha...

L'me said...

ANGEL : seru ea..seru...seru...mai la..ada org srh seru..seruu..hhahaa
dh nm nya jodoh..kena la tunggu..lama ka cpt ka..yang Atas tentu kan..follow ja la..
hahaha..adoiii nk sponsor anggap ja aku nih abg ea..bagus adekk..ahahaha..terus ye melutut..lalala

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥