Pages

Monday, December 20, 2010

no plan

As'salamualaikum..permualaan bicara cewahh lama dh tak guna perkataan nih..kunun hhuhuhu..wekkk!! ok okey okeisss..firstly aku tak plan nak public kan entry nih just simpan dulu ada masa yang sesuai aku public kan. Tapi entry nih kelmarin punya citer. Cerita tentang BBQ yang tidak memplan kan apa-apa. Haaa pelik kan ayat nya kekadang tak faham dengan ayat nih..aku yang buat ayat nih pun aku tak bepa nak faham..hahaha..ok ok cam nih citer dia..actually kelmarin memang tak ada plan nak wat somthing. Tapi dengan idea adik aku plus dia baru kuar gaji, dia dah plan nak BBQ kat pantai tapi lom decide pantai kat mana. Barang makanan nak BBQ lom beli lagi evething kelam kabut tapi alhamdulilah ada setengah nya dah settle. Aku dengan rela hati me'reserve'kan tempat BBQ di awal pagi selepas solat subuh...takut tak ada tempat almaklum ujung minggu semua nak bersuka ria dengan famili plus lagi time cuti sekolah. Alhamdulilah tempat dah ada kat Pantai Seri Kenangan...tempat dia best ramai orang memang famous la tempat nya tapi sayang tak leh mandi ombak kuat beb..tengok ja..

keadaan di pagi hari selepas memanaskan arang

istana pasir yang dah selesai membuat nya

istana pasir yang di perbuat dari tangan dan cawan plastik..hihi..thumbs up

pemecahan istana pasir oleh kazen2 n girl kazen..huhu

ujan dah turun..membasahi kete ku dan bumi brunei


0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥