Pages

Saturday, March 17, 2012

Kesilapan ku, keegoan ku

As'salamualaikum..
next entry..

Kerana pentingkan diri sendiri...aku membuat 1 kesilapan yang aku sendiri tak menyangkanya. Aku marah dia pagi tadi sebab kerana 1 hal kecil bagi aku..aku marah dari pagi sampai ke malam kat dia...jahat sangat aku neh kan :') Aku tak fikirkan perasaan dia..aku pentingkan perasaan ego aku yang dah bersarang lama di dalam hati neh...bodoh sangat aku :')..sampai lah dia tegur aku malam tadi..say sory tapi aku? aku wat endah tak endah ja kat dia..wat dee ja..ermmm

1 more thing yang dulu pernah dicakapkan..malam tadi..malam tadi terjadi lagi..keputusan dari dia..Allahu Akhbar..hanya Tuhan saja tahu apa yang ada lam hati aku sekarang neh...siyes aku memang tak mau hal neh terjadi..tak mau hal neh timbul lagi...kerana kesilapan aku hal neh terjadi jua. Setiap pasangan misti ada masalah melanda yang akan sampai pada perpisahan. Dia minta 'berpisah' or dia lepaskan aku. Rasa hancur dalam hati aku bila dia kata perkataan tu. Aku sayangkan dia..dan akan tetap sayang kan dia dan hubungan kami.





Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti
 Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya


Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku


p/s: perasaan sedey sgt skrg neh...tdo pun mcm ssh mau tutup mata..i'm thinking about her...

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥