Pages

Friday, March 9, 2012

Cerita dalam cerita 2

As'salamualaikum
Selamat malam semua...
Entry seterusnya :)

4/3/2012

Jam 2.00pg...dah pagi tu..sekali lagi aku tido akhir. ermm 1 kisah yang berlaku pagi tu. Sesuatu yang macam aku penah teka dulu tapi aku tak nak fikirkan mende tu betol dan memang terjadi. Aku tak rasa terkejut pun sebenarnya bila aku mendengar hal tersebut sebab that's normal and it will be happen. Ermmm tipu kalau hati aku tak rasa kecewa ofcos i'm disappointed with what are happen tapi semua tu dah jadi sejarah...sejarah bagi dia yang tak bulih dilupakan dan sejarah baru untuk aku hadapinya.Orang selalu cakap ''dalam setandan pisang takkan semuanya busuk''. Aku sedar tiada yang sempurna dan aku terima seadanya dia sekarang neh. Memang tak dinafikan setengah lelaki/perempuan di dunia neh memandang paras rupa yang cantik yang cun yang ensem dan yang kacak. Tapi adakah semua yang cantik dan hensem tu kekal sampai ke akhir nya? Jawapan yang memang ada pada diri kita sendiri.Biar tak cantik di pandang asalkan hati di dalam bersih dah ikhlas. Bagi aku dia segalanya..dia selalu ja cakap dia neh gumuk..tak cantik tapi aku tak kisah aku tak pandang fizikalnya yang aku pandang hatinya ikhlas menyayangi aku.

Jam 1.00 tghari...kalau kita tak penah pergi ke tempat yang tak penah kita pergi misti sesat kan walaupun peta arah sudah d bagi. Ini la kali pertama aku sesat di bumi tumpah darah ku..adoii cam na leh sesat tu. 3 kali berpusing ke tempat yang sama kalau orang sana prasan misti ada yang mereka fikir. Tapi naseb baik ada no hp mereka bagi kalau tak memang bye bye. Di harap sangat kepada yang buat peta arah tu sila buat betol betol jangan bagi orang sesat lagi.

5/3/2012

Hari aku letih sangat ngan keja sebelah pagi dan jua sebelah petang. Pagi byk class mau di relif kan..adoii turun naik turun naik badan maintain cam tu jua. Sebelah petang nya plk kena hadirkan diri untuk support kawan yang mau buat kongsisama  di depan ibubapa dan penjaga murid2 drjah PRA. Everthing berjalan ngan lancar walaupun keadaan di dalam dewan tu panas.

Malam neh aku kan buat somthing yang pertama kali aku buat. Susah gak neh mau buat..ambil masa gak wat mende neh. Hope esok or lusa siap sepenuhnya tu pun kalau tak banyak keja mau di buat. Marking paper sekian banyak nya. Handwriting sekian ada besar ada kecil. Ready ready mata n otak ja marking paper.

6/3/2012

Hari neh tak letih sangat..kertas ujian pun dah marking n membuat analisa lg huhu dan jua tak ada keja sebelah petang. Tapi tak suka hari esok..huhu.Nothing happen.

Malam neh napa macam ada angin yang kurang bagus. Macam ada yang tak kena. Mungkin salah aku yang kurang faham tentang dia. Mungkin aku suka cari pasal ngan dia. Mungkin aku suka ikut perasan aku. Hurmmm. I'm sori baby. I know my mistake..that my fault. Really really sorry.

7/3/2012 - 8/3/2012

2 hari yang paling bizi bagi aku di sekolah. Macam macam mau kena settle before cuti akan datang neh. Plus lagi penat keja sebelah petang ngan meeting nya..ngan orang promosi barang barang kesihatan. Coming saturday neh pun ada meeting gak awal pagi lak tu...huhu really tired like this.

Malam neh aku baca message message antar aku dengan awek aku. Ntah napa tetiba ja aku baca message semua tu. Bila baca macam macam kenangan dulu datang menerjah di benak fikiran ku dan rasa jantung bedegup kencang [cewah :p]. Tak terlintas di fikiran dan tak sangka dia [baby] adalah orang yang tersangat aku sayang. Hope sayang aku dekat dia [baby] tak kan hilangsampai bila-bila. InsyaAllah.

9/3/2012

Awal pagi or tengah malam..finally finish my 'work'. Hihihi .

p/s: entry nih dah bepa hari aku update sampai la my ''work' tu siap baru aku publish ;) enjoy!

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥