Pages

Saturday, June 18, 2011

update sambil blogwalking :|

permualaan cerita untuk 1 entry yang langsung tidak ada lam otak ..bila idea belum mau keluar macam mana mahu mengarang 1 entry elok..macam saya la sekarang neh..tidak ada idea langsung mahu mengarang entry baru..tapi biar la tak jadi hal punya tapi 1 hal neh saya tidak puas hati la..ada orang tu suruh update..macam mana saya nak update sedangkan saya tengah blogwalking kat blog dia..ish3..

so saya update pasal blog dia ja la kan..blog butterfly..full of butterfly..dalam suasana ungu..dengan kedengaran suara-suara pompuan menyanyi tapi tu laa tidak kedengaran pulak..sound system problem kot. okey countinue, memandangkan ini adalah petama kali saya membaca blog orang dari mula dia mencipta blog sampai la sekarang. Ehem ehem [nah paning tah pala ku..pressure kali] blogwalking masih ku ha..cam na kan update neh..mana yang saya tengok ja.. :( :( ntah la..idea dah kosong..yang ada macam sedey ja di baca..saya sedey pasal dia ka or saya sedey sebab hati nya masih ada some1 tu lagi..ntah laa ''SAYA SAYANGKAN KAMU SELAMANYA XOXO'' dan sekarang macam mana?? tak la saya berani kan bertanyakan..so saya buat2 epy ja la..ngan emo smiley even lam hati nak sangat tanya...sekarang neh ngah borak ngan dia..tak berani saya..aduhh...rasa tak senang pulak hati saya bila baca next entry nya neh..dah dah la..tak sanggup..eok2 ja lagi...siyes tak sanggup nak baca.

memandangkan saya dah tak sanggup nak baca..jadi saya tak sanggup nak sambung entry neh. saya stop dulu jumpa next entry. A'salamualaikum.

11 comments:

CikRamaRama said...

dun wory...b hepy..juz bear with tym ya syg :)

L'mie said...

sejuk rasa hati u...pewitttt :D

CikRamaRama said...

:x:x ahaha :p jaga2 hati tu kang beku mun tlampau sejuk..ehehe :p

Tablet android Honeycomb terbaik murah said...

wahh bagus sekali ceritanya..

L'mie said...

ayg : karas sudah tu u..payah kn cari kan..bg tia ayt power :p:p

L'mie said...

tablet : yaa..citer spontan tnpa idea bernas gitu..by the way terima kasih membaca nya :D

CikRamaRama said...

ahahah...ada2 jak :p

Cik Azz said...

waaaaaahhhhhhh...!!!

Hahahaha..

L'mie said...

ayg - haha..kenapa nda ada idea kn bg ayt power? :p:p

L'mie said...

akak - haaaaa...jgn bising2..diam2 saja...hahaha

CikRamaRama said...

:p:p mls kn bg ayat2 power..kang ada yg angau..:-))

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥