Pages

Wednesday, June 29, 2011

Maafkan Saya

Next entry untuk hari ini..hmm buat entry di tengahmalam buta dalam keadaan cuaca di luar hjan lebat..guruh..kilat pun ada..orang cakap bila hujan turun '' tido pun sodap '' ermm sodap ka? saya tengok macam biasa ja..kalau hujan dan dapat mimpi buruk..boleh dikatakan sedap gak ka tido tu..tak juga..huhu dah2 tak mau cakap mende tu lagi..

Hmm actually saya belum rasa mau tulis entry baru tetapi memandangkan saya tengah borink dan tak rasa mau tido jadi terhasil la entry yang tidak seberapa neh..huhuhu<<apa maknanya neh?? ntah la..where i should start my words to write that i already done my mistake at her...apasal saya cuai sangat..sebab cuai she mad at me even she say '' i'm ok '' but from what hati saya berkata she angry with me dan terasa hati...huhu i always do that at her..kenapa la ngan saya neh adoiii macam tak faham-faham lagi..huhuhu

Adoii tak ada idea dah...hope she forgive me later..i'm really really very sori..if i say i don't do it again saya takut saya tetap buat gak..uhuhu..so i paste video from bryan adam - please forgive me.

p/s:ada gambar hello kitty kan..it's for u...i'm still loving u my hello kitty...<3 u

2 comments:

CikRamaRama said...

sweet yang...;) love n miss u yang...

L'mie said...

love n miss u toO..:D

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥