Pages

Sunday, February 20, 2011

My Girl dan My King kong

elo elo...dah lama xwat citer merapu..sekarang nak wat citer pasal anak buah aku..small story ja..actually entry nih aku publish last month..di sebab kan tak da masa nak wat citer jadi tetangguh la so xyah panjang citer..anak buah kesayangan aku..MY GIRL dah masuk 2 tahun umur dia alolo..baru kali nih aku wat entry pasal dia..special la kata kan..abang dia aku tak wat sebab dia banyak hutang dengan brother angah dia..ingat aku nih the rock ka nak wrestling wrestling '' u see my eye!! u see my eye!! King kong '' ea ea stop stop..ini citer pasal sapa? my girl kan potong line tol. -_o



Nur Alya


my gurl



Muhd. Nizam Aiman


king kong



haaa...dah tengok kan gambar gambar mereka..yang edit dan yang tak beredit..lalalala...sekarang aku nak cari bahan dulu..bukan bahan memasak..bahan mengajar..c yaaa :p

2 comments:

Cik Azz said...

Sape dorang ni..??

Anak2 buah ko ehh..??

Kiut... macam..


akak la.... hahaha...

L'me said...

ahahaha...mereka 2 nih mmg kuit kak..tp klu mcm akak tu mayb time kecik2 kot..hikhik

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥