Pages

Tuesday, September 28, 2010

Selamat hari raya

As'salamualaikum...rasa nya aku kot yang lambat wish hari raya kat blog ni..almaklum sekarang ni bizi sikit dengan kehidupan yang tak sudah. Kesian dengan blog aku ini bak kata orang-orang blog ni "bersawang" haa tu la serupa la tu..aku tak tau bersawang tu apa tibai ja la. Nak kata blog aku penuh lalang tak ada pun tanah bertumpuk..haa lantak la..ada aku kesah. hihihi


Allahu Akhbar! Allahu Akhbar! Allahu Akhbar! Sempena hari raya yang belum tamat tempoh nya ini, aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. Mohon di maafkan segala salah dan silap dari kata-kata lembut, sedarhana, kasar dan segalanya. Yang baik dari ALLAH yang buruk dari diri ku sendiri. sekian. 


Wabilahi taufiq wal hidayah wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥