Pages

Tuesday, September 28, 2010

Second Awards

Awards! Awards! Awards! tahun ni ja sudah dapat 2 awards jadi kan..walaupunkan jarang on blog or wat entri kan. By the way through the highway thankz ayu akira adek beradek dengan JVC sony..hihi memberi awards ni kat aku. So lets answer the question jeng jeng jeng : : :



1) Anda harus memuji pemberi award
HARUS??! macam kena paksa ja lantak la...dengan seikhlas hati aku memuji pemberi awards ni memang ayu seayu ayu nya belom masuk ayumi lagi...hihihi


2) Sila beri award ini pada 10 bloggers lain
10??! adehh..walaupun list blogger aku 30 lebih 1 memang mencukupi tapi kan apa kata kita ubah kita buang kosong (0) nya jadi la 1..hikhik..awards ini aku beri kepada kawan aku yang selalu berjiwang n share always jiwangnya dengan aku..hihi..sapa ea..haa anas angela pari-pari terbang.


3) Anda mesti bagitahu rakan yang telah di tag tadi
iya nanti bagitau tapi kang la dulu..jawab soalan-soalan ini 1st...


4) Bagaimana anda boleh digelar blogger yang best?
haa???! Blogger best?? sapa yang mata sasau cakap aku blogger best ni...blogger basi ada la sebab jarang wat entri n tengok blog..ish ish ish....


haa dah selesai menjawab soalan-soalan di atas..rasa nya tak ada soalan yang tertinggal. Kalau ada yang tertinggal pun jawab la sendiri soalan tu..GTG nak tengok cerita "cinta kirana" yang penuh dengan derita bila mencintai seorang lelaki sepenuh hati nya.

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥