Pages

Monday, April 26, 2010

** yeasss!! yeahh!!...LIVERPOOL win!!! **

Hai selamat petang...hari ni nak wat entry pasal bola...walaupun aku tak tengok bola semalam kerana ada masalah-masalah teknikal tapi aku refer or cari-cari lam tenet..haaa memandangkan aku minat liverpool..team lain tu sori la tolak tepi..wahahaha...semalam pelawanan antara BURNLEY VS LIVERPOOL..berlawan dengan team yang kedua tecorot...lam pelawanan semalam first half lom ada jaringan yang mengena di antara 2 team kata kawan aku..aku just refer dari dia juga la sikit-sikit tak banyak..tu pun just first half..second half..hmm senyap..hihi[ my fren jangan marah..hihi]...bila my fren cakap first half masih 0:0..lam hati berkata..malu kalau kalah ngan team kedua tecorot....bila 1st half dh 0:0 so automatik nya aku tak endah dah..dan hari ni..pagi tadi aku baca paper..liverpool win at burnley..perghh..konfem-konfem korang dah tau perasan aku kan..misti la hepi..0:4 tu..2 jaringan yang dijaring oleh S.Gerard...1 dari Maxi dan 1 lagi dari Babel.

So  2 Mei nanti..perlawanan LIVERPOOL VS CHELSEA di tempat sendiri..haaa kalau ngan chelsea tak tau nak cakap la..just tungguu~
Kat bawah ni aku copy paste kan setiap jaringan yang liverpool dapat...yeahh!!



Burnley 0-1 Liverpool[matchhighlight.com]
Uploaded by nongcream7. - Check out more sports and extreme sports videos.


Burnley 0-2 Liverpool[matchhighlight.com]
Uploaded by nongcream7. - Discover the latest sports and extreme videos.


Burnley 0-3 Liverpool[matchhighlight.com]
Uploaded by nongcream7. - Check out more sports and extreme sports videos.


Burnley 0-4 Liverpool[matchhighlight.com]
Uploaded by nongcream7. - Discover the latest sports and extreme videos.

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥