Pages

Wednesday, April 21, 2010

~ stress!!...keje membuang masa...share video..hihi~

As'salamualaikum..dan salam sejahtera juga selamat tengah malam...haaa dh bepa minggu rasa nya ada juga sebulan lebih kot ntah lah tak ingat maaf ye kira la sendiri..hihi...dah lama aku tak update blog..bukan aku malas cuma idea aku dah tesasar ker tempat keje-keje harian aku temasuk la facebook iaitu playing game..and now aku deactivate kan dulu facebook untuk sementara..klu active gerenti keje-keje aku tak siap...apa tak nya..keje aku memerlukan computer..bila buka and tengok computer konfem tangan pegang mouse and klik ke website facebook...haa macam mana nk siap keje-keje sekolah aku...alhamdulilah sekarang keje sekolah ada yg dah beres..tapi nya bila dah beres kertas keje pulak hilang...arghhhh!!! stress melanda diri ku ketika ini...dah la logbook atau kertas catatan kena laporkan ke pihak atasan..adoiii...lepas 1 1 hal...tapi tak pe la..orang kata setiap ada masalah kena byk bersabar and betenang.

Ok..kerana kertas aku dah hilang so aku tak leh nak buat apa-apa..just looking everywhere..inside outside staffroom..classroom..or everywhere la..klu tak jumpa aku nak buat cam mana..so buat apa yang ada dalam otak ja la..haa masalah otak lagi ni..kerana tak bepa nak ingat sangat..and mood nak buat catatan tu dah tebantut..so aku buat keje lain...keje yang membuang masa...no no facebook or play-play game...aku wat mende baru yang aku belajar..iaitu membuat video..aku just wat lirik video..dari microsoft powerpoint ker video..membuat mende ni memakan masa dalam 2 or 3 hari..sapa yang first time buat la macam aku...almaklom baru belajar..pening lalat konfem ada..bila dh pening aku tinggalkan esok nya buat lagi..muahaha...itu la keje buang masa aku...ada 1 2 software aku download tuk buat mende alah ni...nak tau lirik video apa aku buat...tengok entry aku kat bawah ni.."asal kau tahu"...just a simple video..nothing much i can do wit this video..nak tunjuk bakat yang ada..bakat membuat lirik video..muahahahaha....

Lupakan pasal lirik video tu...and aku nak share kat korang apa yang aku tengok kat youtube tadi..haa lepas ja aku tengok video yang aku buat...aku tengok la lagu lain..search punya search...tengok punya tengok...dengar punya dengar...aku jumpa video "HEAVEN BY YOUR SIDE" yang menceritakan kisah percintaan dia dengan boy dia..aku just ringkaskan ja..nak tau lebih lanjut tengok kt bawah ni ja...ceritanya..mereka kenal dalam internet..tak kenal tapi boleh jatuh cinta..dh becouple..and mereka break up..punya la sedey girl ni [sapa tak sedey aku pun sedey..putus cinta tu] suddenly that girl jumpa boy housemate dia..rupanya girl ni...tengok la video kt bawah ni :--




Tengok la video kat atas ni ye...aku nak masuk tido dulu..dah lewat..esok nak keje ea bukan eaok tapi pagi kang..ok adiosss...enjoy ur day...enjoy ur life and smile always =)

p/s: maaf kalau cite tak menarik..just a simple story and mengarut story...

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥