Pages

Tuesday, February 9, 2010

- Hal-Hal Yang Tejadi Sejak Aku Mula Bekerja -

As'salamualaikum...aku mengupdate entry seterusnya..hihi...selalu nya petang-petang cam ni aku dah belayar di bawa mimpi petang..tetapi hari ni aku betahan tuk tidak tido petang..Ada juga aku dengar tak elok tido petang sebab cepat kena penyakit..tak tau la ea aku dengar ja betol ka tak..i'm not sure.

 So aku nak sambung balik citer pasal entry aku buat pagi tadi before balik umah..selama sebulan aku bekerja macam- macam hal berlaku ke atas diri ku cewah..hihi cam siyes ja bunyi..tak pe terus membaca apa yang aku tulis pas ni..Aku pun tak tau kenapa maybe aku baru ja dapat keje so macam2 yang berlaku kat famili  dan kesihatan aku pun mula teganggu..firstly 2 hari aku keje..mak aku masuk hosp. sebab mata dia nak kena oprate sebab tekanan dalam mata dia telalu tinggi..dan gulokoma [tak tau eja nya betol ka tak.hihi ]..tetapi oprate tu di postpon kan sebab gula dalam badan naik..insyaallah bulan 3 ni oprate akan di jalan kan jika tidak ada apa-apa halangan..

Tu baru minggu 1 aku bekerja..ni masuk minggu kedua..aku pulak accident..bukan luar rumah tetapi dalam rumah..cam ni citer dia..time tu aku baru balik dari sekolah..balik sekejap tukar baju sebab time tu hari hujan baju basah..tak tau macam mana..maybe aku salah step naik tangga or kaki aku basah licin..lutut aku tekena kat bucu tangga...Ya Allah, hanya tuhan saja tau betapa sakit nya...rasa kaki kiri aku tak begerak langsung tapi sakit..kerana telalu cepat nak ke sekolah last-last cepat pulak gi hospital..2 hari aku kat wad..cuti cuma 1 minggu ja la..rugi rugi baru mula keje kena cuti pulak tu yang aku rasa teuja mula-mula dapat keje,..adehhh...betongkat juga la bila bejalan..macam robot..hihi..aktiviti kat sekolah pun aku tepaksa lepas kan..apa tak nya baru di pilih jadi wakil antara cikgu-cikgu dalam pelawanan bola..aku dah la minat main bola..nasib-nasib...cuma mampu melihat...haa kalau nak tahu time aku wat entry ni lutut aku dah rasa ngilu..duduk pun dah rasa tak selesa..adehh..hihii..

Alhamdulilah minggu ke 3 dan 4..semua nya ok..cuma demam-demam biasa ja la..sebenarnya ada somthing terjadi tapi biarlah menjadi rahsia diri aku sendiri tanpa pengetahuan orang lain temasuk famili aku sendiri..sekarang ni pun aku demam tapi sempat juga mengupdate blog..ntah la antibodi aku dah lemah sekarang ni.." Ya Allah Kau Kuatkan Lah Hamba Mu Ini Tuk Harungi Kehidupan Yang Seterusnya..Amin."

P/S : pesanan tuk diri aku sendiri sekali tuk semua..keje-keje juga kesihatan perlu di jaga..peace~~

2 comments:

CikRamaRama said...

jaga kesihatan tu ya hubby ;)

*pesanan tuk baby jua*

..::MieZan::.. said...

ok baby ;)

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥