Pages

Tuesday, December 27, 2011

entry ketinggalan

Syg di sini bby di sana
saling merindu setiap masa
walaupun jarak memisahkan kita
namun bby tetap di hati syg

Jangan bby ragu dan jangan bimbang
hati syg milik bby seorang
sekali syg lafas nda akan  syg ulang
kerana cinta syg bukan pakai buang

Jarak yang terbentang begitu luasnya
di antara syg di sini...bby di sana
pasti akan ada Dugaan dari-Nya
maka temankan di hatimu setia dan percaya

Bukan mudah untuk kita lalui
cinta yang terjalin dalam jarak jauh ini
kalau lah nada kesabaran yang tinggi
jangan mencuba kalau ndamau di lukai...

As'salamualaikum..hai..sudah 2 bulan blog ini tidak berupdate atau dalam bahasa melayu nya..tidak mengemaskini. Bukan diri ini tak mau errmmm kan bagus aku guna percakapan aku sendiri. Bukan aku ndamau mengemaskinikan blog ane..aku cuma nada idea/pemikiran untuk aku mengisi 1 entry yang panjang dengan ayat-ayat yang betol..susunan yang betol. Perghhh siyes sungguh ayat aku ane..hihi. Ok ok..no need to be siyes la..be happy alwys or just happy as we want. Ada korang baca ayat ayat indah di atas tu? Ada nampak ayat ayat indah tu? haa misti dah baca konfem la memang nampak kan melainkan blind eye :D. Ok..for sure la ayat tu khas tuk my baby 'Nurizan' lebih dia suka di gelar rama rama [ ya ka? macam nda ja..hahaha..]. Actually/sebenarnya entry neh dia yang suruh update..ikutkan hati memang malas kan update..haha naseb idea ane datang cuma nda lancar macam air paip.

Entry ane aku kan update untuk hal hal 2 bulan yang lepas. For you baby..i'm sori nda terbuat entry untuk 5th n 6th monthsary kita. Al maklum sibuk ngan student kan ulang kaji..periksa kan. Untuk kesempitan hari yang akan menjelang tahun baru 2012..

hihihi..sempat sikit sikit ja. Tu baru 5th monthsary belum 6th monthsary yang banyak pergolakkan antara kami. 6th monthsary yang sepatut nya di sambut dengan dia ehem ehem bby hanya tinggal angan angan. Sapa jua tetap akan kecewa dengan apa yang terjadi bila angan angan tersebut hancur dengan 1 keja yang tidak dapat di tolak.I am so sori baby..syg nda minta semua neh terjadi..huhuhu



ok tu saja tuk entry kali ane. Entry yang seterusnya akan menyusul kemudian. Hari belum di tetap kan. So for the last no words i give you [bby]...tadaaaaaaaaaaaa


p/s: wat entry neh masa dia ngah wat aktiviti lasak dan abes wat entry neh masa ondaway kan tido...:D:D

2 comments:

CikRamaRama said...

entry terpaksa...hehe

L'mie said...

hihihi :p

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥