Pages

Sunday, October 2, 2011

i'm sorry baby

aku sangka kan panas sampai ka petang rupanya mendung di tengah hari...kenapa mendung?? sebab semalam cuaca sudah hujan dan hari ini mendung ja...semendung perhubungan yang terjalin antara saya ngan si dia. Segalanya berpunca dari diri saya sendiri. Dengan meng'approve' ex girlfrnd saya dulu di sebuah laman sosial..dan sekarang si dia ngah bermasam muka..marah2..merajuk dan langsung tak nak tegur saya even dalam system perkhimatan ringkas..dalam mana mana laman sosial. I'm really sad about what going on now =(

'' Baby..sayang minta maaf dengan apa yang berlaku..sayang tau semua neh salah syg..tapi syg nda bermaksud pun melukakan hati baby..langsung nda telintas lam hati syg...
Baby...sayang rindu sangat sangat ngan baby...hati sayang hanya tuk baby sorang ja...:( ''








2 comments:

CikRamaRama said...

I love u hubby..n i'm sorry~

..::MieZan::.. said...

love u too bby..it's ok..sama2 sori :D

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥