Pages

Thursday, September 29, 2011

blogwalking my baby blog

selamat malam...tak sampai 12 jam aku membuat entry baru...nak di katakan aku ada idea mau tulis entry tak juga tapi macam ada idea...haa korang ikuti la setiap patah perkataan yang aku typing yang mungkin ada tunggang langgang nya :D

malam jumaat, selalu malam-malam macam neh aku memang ngah dating ngan my baby tetapi my baby ngah tak ada mood dia yang cakap k dan mau full rest juga dia yang mau k jadi i'm alone to night but it's ok :). Memandangkan aku bersendirian, aku putuskan dengan mendengar lagu-lagu di dalam youtube sambil-sambil tu blogwalking only in my baby blog ;)

aku sudah pandai wat print screen...yeayy!! thnkz to u..google ;)

sambil-sambil baca entry dia neh...actually memang dah baca abes pun entry2 dia neh saja buang boring la kata kan..ok sambung balik..sambil-sambil baca entry my baby neh..kebanyakkan nya dari hati dia yang sedey..aku yang membaca neh macam kecian pulak..bukan apa..aku selalu ja usik dia..wat dia merajuk..aku bukan pandai pujuk pun tapi lam internet ja k tak pandai pujuk tapi di luar look n wait ;)..bab-bab usik tu..memang aku suka usik my baby..aku nak happy-happy selalu ngan dia tapi tak sangka pulak usikkan aku wat dia sensitif dan kemudian merajuk kekadang marah..jadi dari dulu sampai la sekarang dia selalu ja sedey...''aii...apa punya teman lelaki la aku neh..hurmm baby i'm sori''...from now insyaAllah i be carefull with my on words..

ok la lagi bepa minit kan tengahmalam..i stop writing here..tapi tidak berhenti membaca entry nya..banyak lagi oo entry nya..gud nite...next entry coming soon!

p/s:wat entry sambil ada background music..hihihi..for u baby..i alwys love u n i'm sori with what i did to u :(

0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥