Pages

Saturday, February 15, 2014

*** Rajin pulak ***

Assalamualaikum wbt

Ermm lately nih aku rajin pulak update blog. Ntah kenapa. Aku sendiri tertanya kenapa? Tapi tak kisah la. Yang penting aku update..orang baca or tak tu belakang punya cerita. Cerita sekarang aku dah buat dia marah..buat dia merajuk...buat dia hilang mood. Sepatutnya memang tak leh la aku nak cakap pasal benda yang dah lepas tapi ntah napa ringan ja rasa tu bercakap. Dan sekarang susah pulak nak dapat maaf dari dia. Aku text dia pun..pendek ja replynya. Jam sekarang nih dia tengah keja..better jangan kacau dulu tapi sekejap sekejap tengok wassap dia (kes rindu kali).

Next cerita, yang aku dapat dari newspaper tentang our school. Sempat juga la snap...hihihi.

 Nih jemputan yang sempat aku copet. Hihihi.

Mentei Pendidikan at our school but i'm not in that school at that time. Feel hot if i remember that again (is my english wrong?:D).

 Menteri Pendidikan

Okey sampai di sini dulu. SYS.

P/S: Menunggu text dari dia...tak ada. Tapi tak pa la. Take time. Jangan kacau dia. Give her space.  *tutup mata dan ingat dia*


0 comments:

**Awards**

**Awards**

♥ KATA-KATA CINTA ♥

cinta lahir tanpa lafaz...cinta hadir tanpa sedar...ku genggam ku pendam...cinta semadi dalam..♥ ♥ ♥